Alan yleistä käytäntöä noudattaen, on LUXOR-televisioilla 2 vuoden takuu. Takuu kattaa laitteelle
ko. aikana aiheutuneet materiaaliviat, jotka ovat aiheutuneet laitteen valmistuksesta tai valmistuksessa käytettyjen raaka-aineiden puutteellisesta laadusta. Takuu ei kata vahinkoa, jos sitä on käytetty väärin, laitteen käyttöohjeita ei ole noudatettu tai laitteen turvallisuusmääräyksiä on laiminlyöty.
Luxor-televisioilla on ainutlaatuinen lisäturva: Jos laite havaitaan 6 kk:n kuluessa sen ostopäivästä vialliseksi ja vika täyttää normaalit takuuehdot, niin tuote (DOA) vaihdetaan uuteen vastaavaan.
Mikäli laitteessa ei havaita vikaa, palautetaan laite myyjäliikkeeseen.
Mikäli vaihdettava malli on poistunut valikoimista eikä täysin vastaavaa laitetta ole enää saatavilla, korjataan laite huollon toimesta normaalisti takuuehtojen puitteissa.
Reklamaatiota varten on hyväksyttävä ohjeet ja täytettävä ja lähetettävä sivustolla oleva reklamaatiolomake. Tämän jälkeen viallinen laite pakataan tarvikkeineen ja lähetetään DOA-tarkistukseen. DOA-vaihtoa ei saa tehdä kuluttajalle ennen keskushuollon hyväksyntää. Mahdollinen hyvitys tehdään aina laitteen myyneelle jälleenmyyjälle.
Muistathan, että laitteen takuu alkaa sen ostopäivästä. Tämän vuoksi on ehdottoman tärkeää säilyttää laitteen alkuperäinen ostokuitti tuotteen mukana todistukseksi takuuajasta.
Televisioiden näyttöviat:
Mikäli paketista otetusta uudesta televisiosta havaitaan paneelivika, on se välittömästi pakattava kaikkine tarvikkeineen, lappuineen ja teippeineen siististi takaisin pakettiin. Laitetta ei saa yrittää virittää eikä käyttää viallisena.
Laitteelle tehdään DOA-tarkistus. Mikäli takuuehdot eivät täyty, DOA-vaihtoa ei tehdä eikä hyvitystä suoriteta.
Viallinen takuunalainen televisio toimitetaan aina LUXOR-keskushuoltoon postitse. Postin sopimusnumero on 613722 ja toimitusosoite on:
Keski-Uudenmaan Elektroniikka Oy
Santaniitynkatu 7
04250 KERAVA
Mikäli käytetään muuta kuin postitoimitusta, maksaa rahdin lähettäjä!
Paketille voi tilata Postin noudon tästä linkistä.
Paketin sisään aina takuukuitti tai kuitin kopio tai lähete, josta näkyy:
- Vikailmoitus
- Lähettäjän yhteystiedot
Tietoja ei tarvita paperimuodossa, mikäli tiedot on lähetetty sähköisesti
Takuuvaihtotapauksissa (DOA) pakettiin aina mukaan:
- Kaukosäädin paristoineen
- Käyttöohje
- Jalusta ruuveineen
- RCA-välijohto, mikäli tuotteeseen se kuuluu.
- Muut tarvikkeet
Palautusta DOA-takuuvaihtona ei hyväksytä ja tuote palautetaan takuukorjattuna seuraavissa tapauksissa:
- Tuotteen tarvikkeet ovat puutteelliset tai tarvikkeita on muuteltu/vahingoitettu.
- Palautuspaketti on toimitettu postiin 1 kk jälkeen reklamaatiolomakkeen päiväyksestä.
- Vaihdettava malli on poistunut valikoimista, eikä täysin vastaavaa laitetta ole enää saatavilla.
- Tuotetta on muuteltu tai tuote ei ole enää muuten siistissä myyntikunnossa (tupakka, rasva yms.).
- Lomaketta ei ole lähetetty. Huom! Muista painaa ”Lähetä”-painiketta Luxor-reklamaatiolomake-sivulla.